خبر گزاری باشگاه استقلال

خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 33709
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


تکرار چهار سهميه ايران در ليگ قهرمانان قطعي نيست

 

رئيس سازمان ليگ برتر با تاکيد بر اينکه تکرار چهار سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا قطعي نيست گفت: کسب حداکثر سهميه به ميزان امتيازات تيم هاي ليگ برتري بستگي دارد. 

  عزیز الله محمدی ضمن بیان این مطلب افزود: در بازدید هفته آینده ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا تعداد سهمیه ایران تا سال 2014 تعیین خواهد شد که تعداد سهمیه کشورمان به مجموع امتیازات تیم های لیگ برتری بستگی دارد و بطور قطع نمی‌توان درباره تکرار 4 سهمیه ایران اظهار نظر کرد.

محمدی اضافه کرد: آنچه مشخص است وضعیت باشگاه های لیگ برتر به لحاظ ساختار حقوقی و امکانات سخت افزاری پیشرفت داشته و بسیاری از باشگاه های لیگ برتر به شاخصه های تعیین شده از سوی AFC نزدیک شده اند و این امر امیدواریها را برای کسب حداکثر سهمیه افزایش داده است.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم برای بازدید نمایندگان AFC به باشگاه‌های لیگ برتر انجام شده است و امیدوارم باشگاه ها در رفع نواقص موجود برنامه ریزی لازم را انجام داده باشند، تصریح کرد: باشگاه های لیگ برتر تنها یک هفته فرصت دارند تا شرایطی که به آنها اعلام کرده ایم را فراهم کنند و امیدوارم با احساس مسئولیت باشگاه ها بتوانیم به امتیازات بالاتری دست یابیم.

رئیس سازمان لیگ برتر امتیاز تماشاگر را برای لیگ برتر ایران یک شاخص امتیاز آور عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه لیگ برتر ایران از این نظر امتیاز بالایی دارد و این امر از چشم بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا پنهان نخواهد ماند.

عزیز محمدی خاطرنشان کرد: لیگ برتر فوتبال ایران ظرفیت کسب 4 سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و لیگ ایران به لحاظ کیفیت و استقبال تماشاگران از کشورهایی نظیرعربستان و امارات برتر است و در صورتیکه برخی موانع و مشکلات باشگاه ها در بخش های حقوقی و سخت افزاری برطرف شود کسب 4 سهمیه لیگ قهرمانان به راحتی برای کشورمان محقق خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: در مرحله اول امتیاز بندی لیگ قهرمانان آسیا برای سال 2009 ، لیگ ایران موفق شد از سقف 500 امتیاز تعیین شده به 340 امتیاز و حدود 68 درصد امتیازات تعیین شده دست یابد ولی بر اساس شاخص های جدید لیگ قهرمانان آسیا تا سال 2012 ، لیگ ایران تاکنون از سقف 800 امتیازتعیین شده به 598 امتیاز و درحدود 74 درصد امتیازات دست یافته که امیدواریم در بازدید اخیر بازرسان AFC با افزایش این امتیازات و نزدیک شدن به استانداردهای تعیین شده بتوانیم 4 سهمیه کشورمان را در آسیا تکرار کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: محمدرضا تاريخ: جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com